Družbeni mediji so pomemben kanal celostnega nastopa blagovne znamke. Omogočajo učinkovito, dvosmerno komunikacijo z vašim ciljnim občinstvom in ponujajo platforme za grajenje skupnosti sledilcev.
S premišljenim umeščanjem družbenih medijev v vaše strategije in z iskanjem sinergij z oglaševalskimi orodji in taktikami vam pomagajo, da s pravo vsebino dosežete prave uporabnike in jih aktivirate tako, da postanejo ambasadorji vaše blagovne znamke.
Pri celovitem upravljanju družbenih medijev in oblikovanju strategije nastopa na teh kanalih je pomembno poznati in konsistentno spremljati metrike uspešnosti. Pri učinkovitem upravljanju družbenih omrežij so metrike osnova za načrtovanje marketinških aktivnosti.
Nudimo vam celovito podporo pri pripravi strategije komuniciranja in oglaševanja na družbenih medijih, pri pripravi vsebin in upravljanju posameznih kanalov (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn, Snapchat). Prav tako pa poskrbimo za ustvarjenje zanimivih vsebin; od priprave besedil, produkcije foto in video gradiv in izdelave aplikacij do oblikovanja natečajev, nagradnih iger in drugih aktivacij.